mercredi 16 octobre 2013

"Jojo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders" steps




Bon je triche ce n'est pas une vraie mise a jour... Mais on m'a souvent demande comment je dessine, comment ca evolue etc. Donc j'ai fait ce gif anime qui decompose les differentes etapes de mon fan art "JJBA: Stardust Crusaders":

1 - Croquis
2 - Contours
3 - Trames
4 - Aplats
5 - Ombres
6 - Rehaussement des ombres
7 - Rougir legerement la peau
8 - Lumieres
9 - Lumieres crues/blanches
10 - Reequilibrage lumineux
11 - Effet de mouvement du poing
12 - Textes
13 - Fond (applat + motif)

------------------------

OK I'm cheating it's not a real update... But people ask me how I draw, how it evolves etc. So I made this animated gif which shows the different steps of my "JJBA: Stardust Crusaders" fan art:

1 - Sketch
2 - Clean lines
3 - Screentone
4 - Flat colors
5 - Shadows
6 - Shadows' enhancement
7 - Redden skin
8 - Brightness
9 - Hard/White lights
10 - Brightness rebalancing
11 - Fist motion effect
12 - Texts
13 - Background (Flat color + pattern)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Feel free to comment \(^v^)/ !!!